Bebeğim bebek arabasında durmayı sevmiyor hemen ağlıyor kucağıma gelince susuyor artık kollarım koptu diyebilirim nasıl alıstırabilirim ne güzel insanların bebeği gezerken uyuyor daha öyle birşey yasayamadım kıyameti koparıyor yolda birsey olmus gibi pusetine oyuncak da taktım ilgisini ceker oyalanır diye ama sürekli ağlayınca almak zorunda kalıyorum 😞