Babyiron1203 ben de köpeklerle çok haşır neşir büyüdüğüm için hatta ilk köpek ısırığımı 2 yaşındayken bir sokak köpeği tarafından aldım, pug minik olduğu için ısırması çok acıtmaz diye düşündüm daha önce ısırdı,ama bir bebeği ısırınca durum değişiyor çocuk olsa belki durum farklı olur