aslansym Merhaba arkadaşlar, doğum yapalı 2.5 ay oldu karnimdaki uzun çizgi hala duruyor acilmada olmadı. Sizinki ne zaman geçti ve hızlı geçmesi için yapılabilecek bir şey var mıdır liflemek yada bir şey sürmek gibi?
SCerenY aslansym bebeğim 11 aylık şu an iz yok ama bikaç aydır da yok. Hiç dikkat etmedim kendi haline bıraktım geçti
Mcnkarsel aslansym kişiden kişiye degişiyo sanırım. Yakın arkadasımın 1,5 sene oldu onda geçmedi. Bende sadece bn anlarım o derece bitti.