Kızlar bebeğim 5 aylık ve son 2 haftadır falan bazen gözü açık uyuyor. Gözbebekleri oynuyor etrafı izliyor gibi ama uykuda. Muhtemelen depremden sonra oldu, öncesinde böyle birşey yaşadığımızı hatırlamıyorum. Acaba depremden ötürü bizim korkumuzdan mı etkilendi? Çünkü 3 kere falan evden korkuyla çıktık. Geçen hastaneye giderken montumu giydim. Beni montla görünce endişelendi, kısa süre ağladı. Ben gülüp herşey normal mesajı verince sustu. Bebeklerin olaylara özellikle anne babasının tepkisine göre tepki verdiklerini biliyordum ama bizzat şahit olmak başka bir duyguydu. Var mı yaşayan, gözü açık uyuyan bebesi olan?