Mine9494 Merhabalar, benim bebeğim de işitme kayıplı. 3 kez geçememişti işitme testinden, 2 buçuk aylıkken ABR testi ile işitme kaybı olduğunu öğrendik fakat testte uyandığı için birkaç kez tekrarlandı. Bizim için sonraki testte de sonuç değişmedi, sizde değişir mi bilmiyorum.
Ama benzer yollardan geçtim, çok ağladım üzüldüm. Şimdi 5 buçuk aylık, yakında cihazımızı alacağız inşallah.
Kendi yaşadıklarımdan şunu söyleyebilirim ki kendimizi çabuk toparlayıp bebeğimize daha iyi nasıl yardımcı olabiliriz e odaklanmak faydalı oluyor. Onun için bol bol dua edin. Bir de bir sürü ağır hastalık var çözümü tedavisi olmayan. Onlardan biri olmadığı için, cihazla çözülebildiği için şükretmek gerekli. Ben işitme cihazı kullanan yetişkinlerle konuşmuştum ve ne okulda başarıyı ne konuşmalarını etkilemediğini görüp çok rahatlamıştım. Hatta çok dil konuşmalarına bile engel değil.Erken teşhis ve tedaviyle çok çok iyi yerlere gelebiliyorlar merak etmeyin. Anneler olarak bize onlarla ilgilenmek, gelişimlerini desteklemek ve bool bol konuşmak düşüyor.
Birbirimize destek olabiliriz sürecimizi, deneyimlerimizi paylaşabiliriz her zaman 💪🏻💪🏻