Bebeğim 4. Ayindan beri aksam 9 da gece uykusuna geçer ayni saatte uyutmaya özen gösterirdim hep şuan 11.5 aylik hala ayni şekilde devam ediyor disarida olsak bile 9 en geç 9-30 gece uykusuna gecmis oluyor 🤗 Sizde 4. Ayindan sonra baslayabilirsiniz bence gece gunduz kavrami olusuyor gaz problemleri bitiyor alistirmak icin en guzel zamanlar 🌸