Merhaba hanımlar başınıza böyle birşey geldi mi ? Bebeğim klozetin içine peçeteyi bandırarak suyunu emmiş 🥺 Hemen işten eve geldim sirke içirdim, sarımsak yedirdim ,doktorunada yazdım hala dönüş yapmadı.Başınıza böyle birşey geldiyse nasıl bir süreç bekliyor bizi yardım ederseniz sevinirim😢