Yaren17 canım benim oğlumda ya içmiyordu mama ya da çok az içiyordu gece uykuluyken o da mamasını değiştim ben tadından sıkıldı belkide diye düşünüp sma optipro kullanıyordum aptamil aldım denemek için daha fazla içmeye başladı ama bazen içmek istemiyor ek gıdada yemeyebiliyor iştahı olmuyor diş dönemindeyiz ondan olduğunu düşünüyorum. Ama mamayı değişebilirsiniz belkide başka tad içmesini sağlar