Ben adana da yaşıyorum deprem bölgesine giriyor acaba yurt dışına nasıl çıkabilirim depremzedelere vize işini hızlandırıyorlarmis ama süreci bilmiyorum akrabam var orda ama sahip çıkacaklarını sanmıyorum davetiye bile göndermiyorlar niye oradaki kişiler burdan insan gelsin istemiyor anlamiyorum