Hanımlar bir sorum var.
Oğlum önümüzdeki yıl birinci sınıf. Ve ben dünyadaki en önemli şey buymuş gibi davranıyorum😂 yüz tane kolejle görüştüm. Benim istediklerim çok pahalı beni isteyenleri ben istemem😁 yani istediğim okula oğlanı kaydettirsem neredeyse yıllık maaşımı çocukların okuluna veriyor olacam o derece.
Ben de dedim ki kıytırık özel okula göndereceğime iyi bir devlet okuluna göndereyim😁 iyi bir okul buldum hemen yan mahallemde birbuçuk km uzak eve.
Tabi yeni sistemde, oğluma atanan okul o olmayacak😕 bu okula gönderebilmek için bir tanıdığımın evine ikamet aldırmam gerek.
Öğretmen çok annemiz var bilirler diye düşündüm. Bu durumun bir sıkıntısı olur mu? Daha önce yapan var mı?
Ve hatta ataşehirdeki devlet okullarını bilen var mı?