ozlemunluu Merhaba arkadaşlar 30 gün oldu ameliyat olalı ama hala sızlıyor ve yanıyor haftaya doktor kontrolüm var soracağım zaten de sizler ne zaman yaptırdınız ameliyat sonrası agdayi
Deletedmom_39 ozlemunluu tam 30.günde gittim ağdaya canım korkma 🥰 zaten dr ilk haftamda öyle bi bastırıp muayene etmiştiki ağdacının eli deymedi bile
Sule9094 ozlemunluu tam 41.gün yaptırdım canım bi sıkıntı yaşamadım ama ameliyat yerine yakın olan yeri çekerken biraz hassas davrandım o kadar.
queensss Ben 1 ay sonra yaptırmıştım canım zaten orası uyusuk bişey hissetmiyorsun bile dikişim çok aşağıda benim oraya bile ağda vurdum acımıyor hiç bişey olmuyor içini ferah tut 😊
ozlemunluu queensss çokk tesekkur ederim benimde öyle ağdadan enfeksiyon kapar mi zarar görür mü diye tereddüt etmiştim bende 🌸