mrveaydgdu wewell almıştım yanlış yazmadıysam adını şuan 200 -250 tl civarında soğuk buhar üflüyor evet havayı yumuşatıyor ama beni çok hapşırtıyırdu bi kaç ay kullandım en güzeli ıslak havluyu kaloriferin yada peteğin üstüne at o daha güzel oluyor bir arkadaşım böyle yapıyorum demişti bende vay cimri bi evladına makina almamış demiştim içinden durumları da iyiydi ama haklıymış 🤣 Gerçi sonradan oda almıştı .