nerosa canım benim bebeğim de 20 günlük ablama doktor demiş ki sırtına biraz sert vurun demiş, ondan sonra ben de sırtına öyle vuruyorum sonra sıvazlıyorum gazını çıkarıyor, ondan önce benimki de gaz çıkarmıyordu ağızdan. Sen de bir dene belki faydası olur