Bebegim 25 gunluk emzirmeye alisma surecindeyim. Sag gogsum ilk emzirmeye basladigimdan bu yana az ya da cok aciyordu. Sagma makinasindan sagarken farkettim ki meme ucunun ust tarafinda da sut geliyor hatta ucundan daha fazla o delikten sut geliyor. Sag gogsumun acimaya devam etmesinin sebebi bu olabilir mi, boyle bir durum yasayan var mi?