oglumubeklerken guzelbebekk 14 aylık, saat 19 gibi akşam yemeğini yiyoruz oğlumda yiyor, 21.30 gibi de emip uyuyor başka birşey yedirmiyorum. Yatmadan hemen önce birsey yemesini de pek doğru bulmuyorum aslında rahatsız olucak gece diye.
minnos004 guzelbebekk çok tarif varda önemli olan yedirebilmek. Kızım yemek yesin diye gün boyu kaç tencere ocağa gelir unuttum sayısını mutfak savaş alanına doner. Ne yazıkki yemez
Mefat guzelbebekk merhaba ben bı tarif uydurdum kendimce kızım yiyor yatıyor her gün. 🌷1 çay kaşığı pirinç unu 🌷2 adet bebe bisküvisi 🌷Tatlandiracak kadar pekmez göz kararı döküyorum ama 1 tatlı kaşığı falandir heralde. 🌷Mama kıvamını alacak şekilde su
oglumubeklerken guzelbebekk yok hayır yani bazen 1 bazen 2 kere kalkıp emiyor bazen 3 kere belli olmuyor
Mefat guzelbebekk evet pirinç unu çok şişen bı un suyla birleşince baya oluyor. Ama tabi siz ne eginize göre ayarlayabilirsiniz