Merhaba anneler benim anı bayilmalarim var 2.dogumumdan sonra öyle oldum depremden sonra sıklaştı sürekli aniden bayılıp hen bilincim yerine gelir doktora gittim hersey normal dedi sizde veya çevresi böyle olan var mı tansiyon düşüklüğü var bende ama bu aralar iyi kalbim bazen hızlı bazen de yavaş atıyor 2 kızım var ne yapacağım bilmiyorum artık anı bayıldığım da kızlarım ağlıyor gelip bana sariliyorlar 😔