buse07 Sağlık ocağında takibini yaptırıyordum.Hemşiremiz endişelenecek bir şey yok demişti geçen ay baya hasta falan olmuştu o yüzden olabilir demişti.Bu ay memlekete geldim burda götürdüm bugün ölçtürdüm burda da boyu aynı çıktı o yüzden biraz tedirgin oldum.Gelişimsel olarak bi problemi yok çok şükür.Belkide dediğiniz gibidir genetik.