AlparslanS benim bebeğimde 36 haftalıkken doğdu minicikti, zamanla kilo alıp büyüyecek hiç stres yapmayın. Sizin sütünüzün kalitesini artırmanız gerek, sütünüz ne kadar yağlı olursa o kadar bebeğe kilo yapar. Protein ağırlıklı beslenin, yumurta et balık tavuk cebiz fındık gibi besinleri bol bol yiyin. 3 öğün muhakkak beslenin. Öğünlerinizi geçiştirmeyin, karbonhidrat değil protein ve sağlıklı tahıllar tüketin. Yani puaça ya da tatlı size birşey katmaz. Sütünüzü yağlandırmanız gerek kaymak, tereyağ, zeytinyağ tüketin. Bakın 1-1,5 ay böyle protein ağırlıklı beslenin hem siz kilo verirsiniz hem bebeğiniz kilo alır.