Merhabalar. 9 Şubat’ta ilk lazer seansına girdim 8 seanslik bir paket aldım koltuk altı,bikini,ve bacak için
11.gun duşa girerken farkettim koltuk altımda 3 4 tüyden başka bişey kalmamış yani dökülmüş aynı şekilde bacağımda çoğunluk dökülmüş bikini bölgesi de %40 falan diyeyim çalışan rahatsız olursam kısaltmam gerektiğini söyledi ama hâlâ ihtiyaç duymadım tekrar Nisan’da cagirdi.. bu şekilde giderze güzel sonuç alırım değil mi bilgim yok merakla bekliyorum ne oluyor diye 😅