Yeli53 Kızlar benim bebeğim 4 aylık şimdiye kadar sleppy sarı paketi kullandım fakat pişik yapmaya başladı 12 saat kuruluk yazmasına rağmen sızdırıyor sizce hangi bezi kullanmalıyım sızdırma yapmayan bez önerirmisiniz