Tugram28 Sezeryan ile doğum yapalı 2 ay oldu vakit fırsat bulup korse alamadım şimdi yamunayı çok öneren oldu fiyat olarak biraz pahalı ama herkes iyi sonuç alacağımı söylüyor verdiğim paraya değecek diyorlar kullanıp memnun kalanlar yorum yapabilir mi 😌