Kızlar bebeğim 16 günlük ve 4 5 gündür gece memede uyumak istiyor. Memeden çekince uyanıyor dün gece emip emip kustu. Ben de sabah emzik aldım ama şimdi de emziği emerken uyanıyor ve pek tutamadı. Kusması sütün fazlasını çıkarıyor demekmiş ne kadar doğru bilmiyorum. Bir zararı var mı böyle olmasının biliyor musunuz?