Nagihan35 Hanımlar bebeğimin rota virüs aşısı zamanı geldi ama yan etkilerinden korktuğum için hala yaptırmata kararsızım siz yaptırdınız mı ve büyük bir yan etkiyle karşılaşan oldu mu?
siriuss_ Nagihan35 bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Birkaç gün huzursuzluk emmek istememe olmuştu. Diğer aşılarla beraber yapılmıştı
Yigitefeninannesi_ Nagihan35 Nagihan35 bizde 1 hafta olacak yaptirali herhangi bir yan etki yaşamadık
Acemianne1907 Nagihan35 ne gibi yan etkisi oluyormuş bende geçen ay yaptırdım çok şükür huysuzlugu bile olmadı zaten ağızdan oluyor tatlı tadı var bir tane daha versem içerdi bayıla bayıla içti :)
Mery103 Cns15 ilk dozunu ne kadara almıştınız kızımın zamaninda 350 liraydı Mart’ta ilk dozunu yatiricam oğluma bende baya fiyatı artmış sanırım en son 800 e yaklaştı diye duymuştum
Kelebekcikk5 Nagihan35 Biz de pazartesi günü yaptıracağız. Az önce eczaneye sorduğumuzda 1040 demişler eşime.
Acemianne1907 Aşının fiyatı 1040 lira eğer özel sağlık sigortanız varsa anlaşmalı eczanelerle 300 küsura alabilirsiniz ben 300 küsura aldım
Stresbabacimstress Acemianne1907 bebeğimin maffre özel sağlık sigortası var tamamlayıcı ondan faydalabiliyor muyuz? Daha önce duymamıştım ilk dozları oldu suan 2. Dozu olcak bu ay inşallah doğrudur.
Abrek1864 Nagihan35 verem aşısı ıle aynı gun yaptırdık aşıya gelmeden bir çay kaşıgı carpol mor olan dan ver dedı ebe oyle yaptım da gittim şükğr hıc bır yan etkı yasamadık
Yeni-anne22 Nagihan35 yan etkisi en fazla 2-3 gün sürer ama Allah korusun virüs kapsa günlerce hasta kalıyo bebekler yaptır bence geciktirme