aslihanbsbg canım ben de o aylarda kalktığı zamanlarda ayırmıştım odasını, yer yatağı aldım risksiz öncelikle, bizim yatakla bitişik durdu iki hafta falan odaya anca sığdı iki yatak, uyandığı zaman hemen indim yanına, sonra bizim yatağı tasıdık odaları ayırdık, ilk günler yanında yattım, odalarımız yan yana merak etme kendini şartlayınca nefes sesini bile duyuyorsun, ilk zamanlar daha sık uyanıyordu gidiyordum yanına orda sızıyordum bazen, sonra deliksiz uyumaya başladı, gece beslenmesi de bitti, tertemiz misler gibi, 19 aylık şu an geceleri uyanınca yanımıza gelip ortamıza tırmanıyor yatıp uyumaya devam ediyor 😂