Merhaba güzel anneler
Biberon ve emzik temizliklerini nasıl yapıyorsunuz? Temizleyici deterjanlardan kullanıyor musunuz? Bizde 2 cam 1 plastik biberon var cam olanları yıkadığımda tertemiz oluyor ama plastikte sanki hep birşeyler kalıyormuş gibi geliyor. Günde 1 ya da 2 kez de kaynatıyorum hepsini.
Sizler neler yapıyorsunuz?