Kızlar nasıl anlatacağımı bilemedim biraz garip bir başlık oldu. Kızım 12 aylık tay tay duruyor bir iki adım atıp kendini geriye atıyor ama popo üstü değil direk vücudunu hiç bükmeden dümdüz kafa üstü tabi tutuyorum hemen.Yani normal mi acaba? Ben hiç popo üstü düşmeyen bebek görmedim. Bir de ayaktayken oturmuyor öyle bir direniyor ki oturtmaya çalışıyorum geri geri yürüyor 😅. Aynı durumda olduğumuz birileri vardır belki diye yazmak istedim. Birde emeklemiyor, koltuktan tutunup kalkmıyor. Yürüme de biz elinden turarsak yürüyor yoksa dediğim şekilde düşüyor.