Melis22 Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık takviye mama veriyorum kilo alımı düşük aptamil kullanıyoruz ama çok gaz yapıyor bebeğim çok rahatsız üzülüyorum önerdiğiniz bi mama varmı gaz sorunu az olan bana bir kaç kişi evolvia önerdi emin olamıyorum
Kmslgrgn Melis22 aynı sorun bende vardı kızım 1 aylık Aptamil gaz ve kabız yaptı sonra Bebelac başladık oda karında şişkinlik ve kabız oldu şimdi 1 hafta oldu SMa ya geçtik şuan iyi ama kaka yapmıyordu ama sıvı kabız değil
guno Melis22 evet. Hem doğumdan sonra bir ay kadar sarılık için kullandım. 5. Aydan sonra da işe başladığım için kullanmaya devam ettik. Hiç sıkıntı yaşamadık. İçerik olarak zaten bağırsak için gerekli probiyotik ve prebiyotik içeren tek mama diye biliyorum.
Melis22 Kmslgrgn evet sma da zor kaka yapıyormuş benim kızım da öyle tüm gün yapmıyor artık gece yatacağına yakın çok yapıyor