Ya kaç gündür oğlumun ateşi çıktı çok şükür zor bela düşürdük hafif boğazi kızarmış dedi doktor bı yandan diş çıkarıyor eli ağzında sürekli valla ağlayacam o kadar iştahi çok o kadar tombik bı yavrum vardı 18 aylık şuan ,bugün 4 gündür sadece su ve sütüm dışında damla yemek ağzına almıyor çok üzülüyorum vallahi bu geçici bı dönem mi nolur bişey deyin