kivitoannesii anladım. Uyku arasında filan deneyin derim. Sonradan tutan bebekler oluyor. Ya da ucu yoksa silikon uç, uç çıkartıcı aparat deneyebilirsiniz. Benimki de tutmuyordu başlarda, hemen uyuyordu ya da. Ağzının kenarından mama sıkıyorduk, onu emeceğim derken memeyi de emiyordu. Ama dediğim gibi her ağlamayı ve uyanmayı açlığa bağlamayın annesi. Daha çok küçük. Sizi istiyor ve gazı olabilir.