zeynep321 Kızımda demir eksikligi var ve doktor ferrozinc diye bı şurup verdi berbat kokuyor ve ben kızıma icirmekte çok zorlanıyorum
Prenses_annesi04 zeynep321 ben damla kullanıyorum 8 aylık görünce bile anliyo icemenrkte direniyo yere uzatıyorum ellerinden babası tutar yada ben ağzını açar direkt boğazına aktarım yoksa tükürüp cikariyo öyle deneyin yada şiringayla kaç aylık bebek
zeynep321 Prenses_annesi04 13 buçuk aylık .şırınga var 5 ml sıkıyorum ama ağzında bekletip ben siringayi geçince tükürüyor zaten artık büyüdüğü için kendim tutup bı yanda sikmakta çok zorlanıyorum .
Prenses_annesi04 zeynep321 valla çok zor ya ne onerdem.bielemedim ama dedgim gbi babasi destek versin direkt boğaza boşaltın ister istemez yutmak zorunda başka çaresi yok canm ya Rabbim şifa versin
zeynep321 Prenses_annesi04 Teşekkür ederim 🌹 tek çare destek dediğiniz gibi .sabahları babası işe gittikten sonra uyanıyor .gitmeden uyandirayim bı de öyle deneyelim
Prenses_annesi04 zeynep321 aç karınla veriyosunuz değilmi valla benimde demir haplarim varda hiç kullanmıyorum çocuk haksız degilki igrenç yani ama mecbur işte napcaz Rabbim şifa versin yiyeceklerdej takviye verin birazda doğal daha iyi
zeynep321 Prenses_annesi04 evet aç karna vermeye calisiyorm yemekten bı saat önce.evet ne kadar doğal alabilirlerse o kadar iyi de ama yeterli gelmiyor sanırım bizim kizda çok iştahsızlık vardı şimdi takviye alalı biraz düzeldi