Bebeğim 6 aylık olmak üzere bir haftası var. 2 gündür ishal ama sadece ishal değil saat başı kaka yapıyor. Geceleri kıvranıp duruyor kaka yapınca rahatlıyo. İlk gece ateşi var gibiydi calpol vermiştim ama bugün hiç ateş huzursuzluk yok yine de saat başı kaka yapıyo içi dışına çıktı yavrumun :( nedendir ne yapmalıyım bilen var mı