ezgiig evet yanagında başladı egzama çocuk doktorumuz ve cildiye sürekli nemlendir atopik dermatit demişti baya ugrastım sayısız doktora götürdüm hatta bi alerji doktoru boynundaki döküntülere isilik bunlar her gün yıka kremle sıcak olmasın ev terletmişsin dedi oysa evin ısısına cocugun terine çok dikkat ederdim ve atopik ciltli her gün yıkarsam su daha cok kurutmaz mı dememe ragmen hayır yıka dedi ama ben her gün yıkamadım başka bi çocuk doktoru daha buldum ona götürdüm nasıl hala alerji mamasına baslatmadılar dedi alerji mamasına geçtik (başka hastanede arkadaşı olan alerji doktoruyla da görüntülü görüşerek teyitleşti durumu bizim yanımızda) 5. günden şikayetler azaldı tamamen geçmiyor hatta doktor da söyledi amacımız kaşıntılı kanamalı yara şeklinde olmaması dedi 1-3 yaş civarı geçiyor dedi