Kızlar merhaba 2,5 yaşında oğlum geçen gün bahçede biraz oyun oynadı hava’nın güneşine aldandık ama galiba soğuk yedi dışarıdan Eve girdiğinden beri öksürüğü var kuru öksürük hiçbir burun akıntısı vesaire balgam belirtisi yok ama sadece öksürük ciğerlerinden geliyor gibi doktora gitmek istemiyorum doktorun önünde bayağı hasta oluyor ve herkes virüsten dolayı geliyor orada daha da kötü bir hastalık kapmasını istemiyorum evde nasıl bir şey yapabilirim fikri olan var mı