4 aylıkken başladık. Kaç kiloysa o kadar damla veriyordum. 5 ayda 7 kiloydu. 7 damla veriyodum. Şimdi 6 buçuk aylık oldu 8 kilo. 8 damla mı vermeliyim? Arkadaşımın bebeği de aynı haftalık. Kilosunun iki katı demiş onun doktoru. 14 damla veriyormuş. 14 damla çok değil mi? Siz nasıl veriyorsunuz?