Tubasu 2 gündür bebegım sürekli ağlıyo yatağa koyunca uyanıyor emzik tutuyordu artık onuda tutmam istemiyor karnı tok altıda temiz gazını cıkartıyor ama sürekli ayaklarını kendine doğru çekiyor ne yapmalıyım annem kulak ağrısı diyo