Merhabalar,
Benim bebeğim 2 ay 10 günlük. 1.5 aylık olana kadar sindirim sistemi çok iyi çalışıyordu. Neredeyse her beslenmeden sonra kakasını yapıyordu. Sonra 1 günde değişti aniden. Yaklaşık 1 aydır günde 1 kaka, hatta bazen 2 günde 1 kaka yapıyor. Karnı şiş ve ıkınıyor sürekli. Zorlandığının farkındayım.
Benim bu konuda bir tahminim var. Doğumdan beri ailemin yanında kalıyoruz ve kendileri bebeklere bir şeyler tattırmayı çok sever. Ablamın bebeğine de gizli saklı bir şeyler tattırmışlardı. Benim bebeğime de ben görmeden vermiş olabileceklerinden şüpheleniyorum açıkcası. Benzer durumu yaşamış olan var mı? Sindirim sistemi kalıcı olarak etkilenmiş olabilir mi? Ne yapmamı önerirsiniz?