BuzluKahve Dnzdmr adı üstünde bebek. Ben bebeklere küpe yakıştırmıyorum hem güvenli de bulmuyorum. Kendi haline bıraktım 10 yaşında deldirdi. Bir kaç ay taktı ve çıkardı. Şimdi yine delik değil.
tugba12 Dnzdmr 6 aylikken kuyumcuda deldirdik celik kupe takiyolar anlik agliyo sonra sustu. Bi sikintida yasamadik.
Show_must_go_on Dnzdmr 7 aylıktı deldirdiğimizde aşıları tam olunca deldirin diyorlar eczanede deldirdik
Cocolingo Dnzdmr Deldirmedim, Amacı süs olan birşey için onun bedenine müdahale hakkını kendimde bulmuyorum, büyür arkadaşlarında görür isterse deldiririm bilmiyorum ki belki hiç sevmeyecek istemeyecek.
gizemlili Dnzdmr Deldirmiyoruz kendi isteyinceye kadar. Gerek yok. Enfeksiyon olmaasa bile kaşınır, batar rahatsız eder