Arkadaslar basınıza böyle biley geldi mi , doktorlar iyi kist dedi , konrole gelebilirsiniz yada isterseniz o kisti alabiliriz dedi
Teyzemgilde belki hamile kalırsam süt gelince Allah tarafından düzelceğini söylüyor
Sizce napmalıyım ? Başına gelen var mı ?