Kızlar merhaba geçen hafta bir ürün aldım 3 gün kargoya verilmedi sorduğumuzda ürün kırık depodan çektik dediler ama ürün bugün eve gelmiş biz memlekete geldik o yüzden kapıcımız almış .bankaya para iadesi yapılmıştı 15 gün memlekette olucaz ne yapmamız lazım başına gelen var mı