guzelbebekk ben bu kadar sığ düşünen çocuk doktorlarını anlayamıyorum. Bebeğinizin aç olduğu için uyanmıyorki zaten. Ayrılık kaygısı yaşadığı için uyanıyor, annem yanımdamı diye kontrol etmek için uyanıyor, gazı oluyor, çişini yapmak için uyanıyor, dişi sızlıyor uyanıyor, susuyor uyanıyor, rüya görüyor uyanıyor, atak döneminde oluyor uyanıyor ve yegane bildiği tek yöntem olan anne kokusuna ve memenin sıcaklığına sığınıyor. Gece emzirmesinden kesildiği halde hale gündüz yemeyen birçok bebek var, hatta araştırmalar gece emzirmesi kesilince sütte de azalma olduğunu gösteriyor. Ayrıcı gece sütü daha yağlıdır bebeğin kilo almasını dağlayan süttür. Tek bir doktoru dinlemeyin birçok doktora ve araştırmalara bakın en en önemlisi içgüdünüzü dinleyin. Gizem Erbirerin Gece emzirmesi videosunu youtubedan izlemenizi tavsiye ederim.