guzelbebekk 6 aydan sonra gece beslenmesine ihityaç duymuyorlar aslında. Genelde alışkanlıktan kalkıyorlar. 2-3 gece uyandığında meme vermeyin. Biraz ağlayabilir ama alışıyor. bizim doktorumuz uyandığı satten 15 dk önce sen git uykusunda emzir demişti, o da 1 kere. Zaten 6 aydan sonra max 1 kere emzir demişti. Büyüme hormonu salınımı engelleniyormuş… ben büyük kızımda 9 aylıkken gece emzirmeyi bırakmıştım. Sonra 13 ay gibi aşırı bi meme düşkünlüğü oldu, sonra gece 1 emzirdim,2-3-4-5 diye gitti emzirmeler… sonra da 17 aylıktı tamamen bıraktım emzirmeyi herkes rahatladı:) ama ben meme yerine su bersim, bu sefer su için uyanmaya başladı. 4 yaşında hala daha gece deliksiz uyumuyor. Ya çişi geliyor ya susuyor, ya sebepsiz uyanıyor iki üç kere…
Küçük dr 4 aylıktı gece uyanmamaya başladı bende o zamandan beri gece beslenmesini bıraktım. O da şimdi 17 aylık, su içmeye kalkıyor🥲