@Busegem evet doktor söyledi, kulağında et beni olunca direk böbreklerine bakılması gerekiyomuş. İnternettede okumuştum araştırmıştım baya, çok nadirde olsa böbrek problemi yaşayan bebekler oluyomuş anneleri bahsetmiş bu durumdan forum sitelerinde, doktorunuz size söylemediyse başka bi çocuk doktoruyla görüşüp baktırmanızda fayda var bence. Birşey yoktur belki ama içiniz rahat olur hiç değilse:)) zaten nadir görülen bi durum ama olabiliyomuşta