Günaydın anneler konuya geçeyim direk.Kizim sabah kahvaltısı hiçbir zaman yapmaz bebeklikten beri dir.Neyse bu 1 haftadır düzgün yemek yemiyor ve ben inanin kendimi tutamıyorum bağırıp çağırıyor,um bazen poposuna vuruyor,um itiyor,um 😓okadar pişman oluyor,um ki neden kızıyor um bırak yemesin acıkınca yer diye yok hiç acikma yok yine ayni 2 yaşına girecek 9 kilo felandir yemek yememe en hassas konumdur aç kalmasına dayanamıyor,um böyle olan varmi lütfen linclemeyin bende herşeyin farkina variim ama inanın istemsizce oluyor.Su da içmiyor kabız olmuştu zar zor ÖZELLİKLE bagirmamak için ne yapayım.