Zeynep16 ben yerden olani aldm. Her yere taşımak kolay oluyor. Tavana asılı olandan alırsanız hep oraya bağımlı kalirsiniz. Ben bi salona götürüyorum bi yatak odama bi mutfaga. Hatta bi tane daha hamagim var orda annemlere yada pikniğe gidince hemen kurup rahatca oturmak icin. Sizede tavsiye ederm hayat kurtarir. Öbür türlü uykulu olursunuz çocuğu düşürürsünüz Allah korusun. Al hamagi koy yatağının yanina emzir, emzirsikten sonra sırtını sıvazla gazını çıkar ve bunu mutlaka her emzirmeden sonra yap cok faydasını görürsün. Sonra emziği ver hamagina koy salla. Ben yatagimda uzanırken ayagimla sallıyorum ses kesinlince ayağımı cekip uyuyorum. Hemde bedenen dinlenmis oluyorum. Uzunca anlattim ama bende tecrubesizdim ve bu önerilere cok ihtiyacim olmustu. Sabret gecicek hepsi. Sevgiler❤