Bizim de 1,5 ay sürmüştü uzamış sarılık dediler ben hiç mama vermedim saat başı emzirdim 15’ti sarılığı sonra geçmediği için tekrar hastaneye gittik 10’a düşmüştü doktor da korkmayın geçiyo dedi düştüğüne göre geçer tekrar doktora gitmenize gerek yok dedi o şekilde geçti