Canım anneler merhaba,
Sizlere bir sorum var. Yakın zamanda işe başlayacağım. Bebeğim 6 aylık. Uykusu gelene kadar herşey cok güzel ama uykusu gelince ağlama krizleri bağırmalar çığlıklar. Uyutmak da kolay değil. Değişik yöntemlerle sallaya sallaya ancak sakinleşiyor. Işe başladığımda annem bakacak. Ama nasıl olacak baş edebilecek mi, nasıl uyutacak ya hiç uyumazsa huzursuz olursa vs vs. kaygılar beni almış durumda. Sizler uyku yöntemlerinizi nasıl değistirdiniz ? Nasıl sakinleştirdiniz ? Işe başlayan annelerim neler yaptı ? Tecrübelerinizle biraz kaygım azalır umarım🫠