Asm baya sıkıntı sürekli kötü haber tellallığı yapıyorlar kan testinde hamile olduğum çıktığında tansiyonumu da ölçtüler yorgunluktan biraz yüksek çıkmıştı bana direk düşük yaparsın hemen kadın doğuma git, tedaviye başla dediler ağlaya ağlaya gitmiştim ilk randevuma sağ olsun doktorum çok iyiydi saçmalama yorgunluktan öyle çıkmış sende bebekte iyisiniz hem daha küçüçük çok bilmesin onlar dedi. Kadın doğumcum ne diyorsa asm tam tersini söyleyip moralimi bozuyordu artık oraya gitmemeye çalışıyorum basit şeyler için gidiyorum ve söylediklerinin çoğunu dinlemiyorum. Benim bebeğim de 2890 gram doğdu, sonrasında hem meme hem mamayla zamanla kilo aldı sen hiç sıkma canını millet kilolu olunca sağlıklı olacak zannediyor.