Heaven kullanmayınca kendi kendine orijinal haline bırakınca daha rahat bebisler bence. Gaz damlalarının bir yararı olduğunu düşünmüyorum ben artık hepsi krizlere soktu kızımı, sancıdan devamlı ağlıyor uyumuyordu şimdi çok daha rahat kendi kendine yapıyor valla 😊