ikiprensesannesi94 benimde kızım tıpkı sizinki gibi hasta olmuştu. O kadar üzülmüştüm ki. Eczaneden izotonik ve enjektör aldim. Enjektörle izotonigi 5 cc kadar burun deliklerine sıktım nefes alıp emmesini sagladm. Duş aldırdım dahada rahat etsin diye çokça emzirdm ve şükür geçti. Sizede geçmiş olsn ❤