Merhaba,
Oğlum 14 aylık oldu, yeni yeni yürümeye başladı, gün içinde hep beraberiz genelde ama sık sık emme isteği başladı son zamanlarda. Üzerimi çekiştiriyor, emzirdigim koltuğu işaret ediyor falan derdini anlatıyor bir şekilde, özellikle uyku önceleri yarım saat önce emzirmiş olsam bile yine istiyor ağlıyor falan ki normalde desteksiz uyuyabiliyor bu zamana kadar böyle bir durum olmamıştı. Acaba yürüme heyecanından mı güven ihtiyacı doğdu da memeye düşkün oldu yoksa başka bir şey mi var anlayamadım. Alışırsa diye de korkuyorum bir yandan her istediğinde vermemeye çalışıyorum ama başına böyle bir şey gelen var mı siz nasıl bir yol izliyorsunuz?